Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystentka/ Asystent ds. Administracji
Miejsce pracy: WarszawaZadania:
• Wsparcie w organizacji i administracji - kosztorysowanie, monitorowanie przebiegu, rozliczanie
• Wsparcie w procesie audytu oraz opracowanie dokumentacji - analiza rzetelności raportów po dokonanym audycie
• Wsparcie administracyjne flotą samochodowej i telefoniczną
• Wsparcie administracyjne ewidencją czasu pracy i rozliczeniem Pracowników
• Współpraca z agencją zewnętrzną - zlecenia, płatności, faktury
Nasze wymagania:
• Bardzo dobra znajomość programu Excel - warunek konieczny
• Minimum 1 rok doświadczenia o zbliżonym zakresie obowiązków - mile widziane w środowisku korporacyjnym
• Umiejętność analizy raportów, wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
• Wysoki poziom komunikatywności
Oferujemy:
• Pracę pełną pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków
• Stabilne zatrudnienie przez Adecco w oparciu o umowę o pracę kodeksową na pełen etat lub umowa B2B,
• Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
• Szkolenia
• System motywacyjny
• Pakiet benefitów
• Merytoryczną opiekę i wsparcie przez Adecco
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: ADM/FMR
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.