Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Asystentka Administracyjna

Miejsce pracy: Warszawa
3-1-63635
Wynagrodzenie: 6000 - 6500 PLN

Dla naszego Klienta, firmy której misją jest dostarczanie przełomowych rozwiązań terapeutycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka Administracyjny/a

Osoba zatrudniona na tym stanowisku wspierałaby działy marketingu, PR-u/Komunikacji, oraz dział Medyczny, w zakresie:

- Wsparcie w organizacji podróży służbowych;
- Terminowe składanie zamówień i akceptacji umów w SAP ;
- Wstępna weryfikacja i akceptacje faktur w systemie;
- Uzgadnianie miesięcznych rezerw oraz wsparcie działu w kontroli budżetu;
- Zakładanie i aktualizacja danych dostawców w systemie (SAP);
- Wsparcie w organizacji podróży służbowych;
- Wsparcie zespołów w zakresie kompletowania niezbędnej dokumentacji;
- Organizacja spotkań działów, zarządzanie kalendarzami;
- Terminowe zawieranie umów z kontrahentami na sponsorowanie konferencji i kongresów, przygotowywanie umów, rozliczanie umów sponsoringowych.

Wymagania:
- Poszukujemy kandydata dobrze odnajdującego się w pracy wielozadaniowej;
- Umiejętność priorytetyzacji zadań;
- Doświadczenie w obszarze administracji biurowej;
- Znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
- Znajomość usługi systemu SAP – będzie atutem.

Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Mozliwość rozowoju zawodowego w rozwijającej się międzynarodowej organizacji;
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi