Opis stanowiska pracy


Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

asystent do spraw obsługi telefonicznej klientów w Wydziale Obsługi Klientów

02-106 Warszawa ul. Pawińskiego 17/21

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Udziela pełnych i poprawnych informacji oraz wyjaśnień klientom Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA drogą telefoniczną z obszaru ustalania prawa i wysokości świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego, w celu dostarczenia szczegółowej i aktualnej wiedzy w tym zakresie.
  • Obsługuje połączenia telefoniczne przychodzące oraz wychodzące zgodnie z zachowaniem standardów jakości prowadzonych rozmów, w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta.
  • Przyjmuje wnioski i uwagi ze strony klientów, w celu ponoszenia efektywności świadczonych przez Zakład usług.
  • Informuje bezpośredniego przełożonego o przebiegu i wynikach wykonywanej pracy oraz wynikających z tego tytułu trudnościach, w celu kontrolowania pracy bieżącej i zleconych zadań oraz eliminowania problemów związanych z pracą na wskazanym stanowisku.
  • Buduje zaufanie klientów do Zakładu Emerytalno-Rentowego poprzez jakość świadczonych usług, w celu kształtowania pozytywnego wizerunku Zakładu.


Warunki pracy

Wejście do budynku przy ul. Pruszkowskiej 17 posiada podjazd dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, natomiast miejsce pracy znajduje się na trzecim piętrze. Praca wymaga przemieszczania się po budynku w celu realizacji zadań.


Warunki pracy:



  • permanentna telefoniczna obsługa klientów zewnętrznych;

  • praca biurowa;

  • wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;

  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin;

  • użytkowane sprzęty: telefon, komputer, drukarka, niszczarka;

  • oświetlenie naturalne i sztuczne.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji (…) i ich rodzin
  • Znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (w zakresie rent rodzinnych oraz zasiłku pogrzebowego)
  • Odporność na stres
  • Cierpliwość
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie znajomości Systemu informatycznego SI Emeryt


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce O Urzędzie > Pracuj z nami > Dokumenty dla kandydata do pracy: https://www.gov.pl/web/zermswia/dokumenty-dla-kandydata-do-pracy-zer
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-02-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA
    ul. Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/01/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi