Opis stanowiska pracy
Krajowa Informacja Skarbowa Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
asystent do spraw wydawania wiążących informacji stawkowych oraz interpretacji indywidualnych przepisów dotyczących niepodatkowych należności budżetowych w Drugim Dziale Wydawania Wiążących Informacji Stawkowych oraz Interpretacji Indywidualnych Przepisów Dotyczących Niepodatkowych Należności Budżetowych
KDSB1-2 43-300 Bielsko-Biała T. Sixta 17
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzi w pierwszej instancji postępowania w sprawach dotyczących wiążących informacji stawkowych (WIS), w tym przygotowuje projekty pism i decyzji na potrzeby opodatkowania podatkiem od towarów i usług dostaw towarów, importu towarów, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów albo świadczenia usług,
- opracowuje interpretacje przepisów dotyczących niepodatkowych należności budżetowych w indywidualnych sprawach w celu udzielenia odpowiedzi na wnioski zainteresowanych,
- prowadzi rejestr spraw przy użyciu programu komputerowego wspomagającego obieg dokumentów,
- współpracuje z instytucjami naukowymi, laboratoriami i innymi placówkami badawczymi oraz opracowuje projekty zleceń badań i analiz w celu ustalenia właściwej klasyfikacji na potrzeby wydawania wiążących informacji stawkowych,
- opracowuje projekty pism w zakresie zmian i uchyleń wydanych WIS,
- opracowuje odpowiedzi na środki odwoławcze w tym skargi na wydane interpretacje indywidualne kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w celu obrony zaskarżonego rozstrzygnięcia,
- przygotowuje wystąpienia o zajęcie stanowiska w zakresie zagadnień związanych z wydawanymi rozstrzygnięciami zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- przygotowuje i prowadzi szkolenia kaskadowe w celu przekazania zdobytej wiedzy pozostałym pracownikom.
Warunki pracy Pracownikom oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie,
- wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku nie niższe niż 3.858,69 zł brutto,
- dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”),
- nagrody jubileuszowe,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- dobra lokalizacja w pobliżu dworca PKP i PKS,
- ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 7:00 a 8:00,
- otwartą i przyjazną atmosferę w pracy,
- pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno–biurowa,
- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku III piętrowym,
- budynek nie jest wyposażony w dźwig osobowy ani platformę dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózku,
- wejście główne posiada podjazd zewnętrzny i wewnętrzny dla osób niepełnosprawnych,
- węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózku – parter budynku,
- miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych w przestrzeni publicznej,
- budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych niewidomych i głuchoniemych.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Osoba podejmująca zatrudnienie w służbie cywilnej nie może prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności oraz podlega innym ograniczeniom, o których mowa w art. 4 w związku z art. 2 pkt 2b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej, przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 2019 r., poz. 2399).
O terminie i sposobie przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu będą informowani w terminie późniejszym.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.+48 33 472 79 64.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług oraz Ordynacji podatkowej,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność prostego i precyzyjnego formułowania odpowiedzi,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - znajomość Nomenklatury Scalonej (CN), przepisów o statystyce publicznej oraz zasad klasyfikacji,
- znajomość przepisów z zakresu wiążących informacji stawkowych i postępowań podatkowych,
- dobra znajomość edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
- kreatywność, umiejętność argumentowania,
- rzetelność,
- odpowiedzialność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru umieszczonego na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen),
- oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 430 ze zm.) – obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r. Wzór oświadczenia opublikowano w Dz. U. z 2017 r. poz. 423 oraz udostępniono do pobrania na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen),
- CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2021-12-06
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Krajowa Informacja Skarbowa
ul. T. Sixta 17
43-300 Bielsko-Biała
z dopiskiem „oferta pracy – asystent KDSB1-2”
– w siedzibie Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej, ul. T. Sixta 17 jest wystawiona skrzynka na dokumenty dla klientów, do której kandydaci mogą składać oferty – bez otrzymania potwierdzenia wpływu,
– nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym –oferty prosimy przesyłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej
ePUAP: /KIS/SkrytkaESP