Opis stanowiska pracy


Krajowa Informacja Skarbowa

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

asystent do spraw nadzoru nad jednolitością w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych w Dziale Nadzoru nad Jednolitością w Zakresie Podatku Dochodowego od Osób Fizycznych KNF

43-300 Bielsko-Biała T. Sixta 17

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowuje stanowiska w kwestiach złożonych, wątpliwych i rozbieżnie rozstrzygniętych w celu zapewnienia jednolitej interpretacji i informacji w skali kraju,
  • monitoruje wydane interpretacje, publikacje podatkowe i orzecznictwo sądów administracyjnych w celu identyfikacji interpretacji/informacji błędnych i podejmuje czynności zmierzające do wyeliminowania nieprawidłowości,
  • opracowuje pisma w ramach współpracy z innymi komórkami KIS i organami, w szczególności Ministerstwem Finansów, w celu wymiany informacji lub uzyskania stanowiska,
  • analizuje w ramach współpracy z innymi organami (w tym z Ministerstwem Finansów) sprawy pod kątem wystąpienia ryzyka zewnętrznego, zastosowania klauzuli o unikaniu opodatkowania (nadużycia prawa), wystąpienia mechanizmów optymalizacyjnych w celu zapobiegania uchylaniu się przez podatników od opodatkowania,
  • opracowuje pisma/postanowienia w związku z wnioskami o wydanie interpretacji ogólnej,
  • opracowuje (opiniuje) materiały szkoleniowe, materiały przeznaczone do publikacji na stronach internetowych oraz materiały na spotkanie konsultacyjne,
  • opracowuje i przekazuje materiały do zamieszczenia w bazie wiedzy,
  • przygotowuje odpowiedzi w sprawach zasadności wniesienia/wycofania skargi kasacyjnej.


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:



  • stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie,

  • wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: 3.858,69 zł brutto,

  • dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”),

  • nagrody jubileuszowe,

  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

  • dobrą lokalizację w pobliżu dworca PKP i PKS,

  • ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 7:00 a 8:00,

  • otwartą i przyjazną atmosferę w pracy,

  • pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,

  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie,

  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

  • możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową.
     


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa,

  • praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,

  • podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka.
     



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w budynku V piętrowym, przestrzeń pracy KIS: parter, IV i V piętro,

  • budynek jest wyposażony w dźwig osobowy oraz platformę dla osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózku ­– wejście główne,

  • węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózku – parter budynku,

  • miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych w przestrzeni publicznej przed budynkiem,

  • budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych niewidomych i głuchoniemych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Osoba podejmująca zatrudnienie w służbie cywilnej nie może prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności oraz podlega innym ograniczeniom, o których mowa w art. 4 w związku z art. 2 pkt 2b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej, przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 2019 r., poz. 2399).


O terminie i sposobie przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu będą informowani w terminie późniejszym.


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w niniejszym ogłoszeniu.


Oferty złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.


Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie.


Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.+48 33 472 79 64.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa podatkowego w szczególności podatku dochodowego od osób fizycznych oraz Ordynacji podatkowej,
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność prostego i precyzyjnego formułowania wypowiedzi,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: w administracji podatkowej,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • rzetelność,
  • odpowiedzialność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru umieszczonego na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen),
  • oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 430 ze zm.) – obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r. Wzór oświadczenia opublikowano w Dz. U. z 2017 r. poz. 423 oraz udostępniono do pobrania na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen),
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-06-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Krajowa Informacja Skarbowa
    ul. T. Sixta 17
    43-300 Bielsko-Biała
    z dopiskiem „oferta pracy – asystent KNF – zastępstwo”

    – w siedzibie Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej, ul. T. Sixta 17 jest wystawiona skrzynka na dokumenty dla klientów, do której kandydaci mogą składać oferty – bez otrzymania potwierdzenia wpływu,
    – nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym – oferty prosimy przesyłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej
    ePUAP: /KIS/SkrytkaESP

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/06/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi