Opis stanowiska pracy


Krajowa Informacja Skarbowa

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

asystent do spraw administracyjno-gospodarczych na Jednoosobowym Stanowisku Administracyjno-Gospodarczym KLL3.

Krajowa Informacja Skarbowa
ul. T. Sixta 17
43-300 Bielsko-Biała


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych dla Wydziału Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie,
  • prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki oraz wydatkowania środków budżetowych zgodnie z Prawem zamówień publicznych i zasadami racjonalnej gospodarki,
  • prowadzenie spraw eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych w szczególności wynikających z Prawa budowalnego,
  • obsługa systemu Zarządzania Majątkiem Resortu „Machina”,
  • sporządzanie planu wydatków remontowych, modernizacyjnych i inwestycyjnych na podstawie zebranych danych w celu ustalenia kolejności realizacji potrzeb,
  • udział w pracach Komisji przetargowej,
  • nadzorowanie i realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej dla Wydziału w Będzinie.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów), kontakt telefoniczny
z klientem zewnętrznym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca w budynku II piętrowym. Przestrzeń pracy KIS: I i II piętro. Budynek wyposażony
w dźwig osobowy oraz platformę dla osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózku – wejście główne od strony: (I) Hotelu, (II) Urzędu Skarbowego. Oświetlenie sztuczne i naturalne. Węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózku – I piętro budynku. Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych – przed budynkiem. Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: niewidomych, głuchoniemych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.
Pracownik będzie podlegał ograniczeniom, o których mowa w art. 4 w związku z art. 2 ust. 2b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 2017 r., poz. 1393).
Wynagrodzenie na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: 3.506,08 zł brutto.
Wyżej wymienione wynagrodzenie nie zawiera kwoty dodatku za wysługę lat.
Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy ze znajomości przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa zamówień publicznych, znajomości Pakietu Microsoft Office oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.+48 32 472 79 66.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość Prawa zamówień publicznych,
  • umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i biurowych, znajomość edytorów tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych,
  • zdolności analityczne i syntetyczne,
  • umiejętność logicznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność i sumienność,
  • komunikatywność, uprzejmość, umiejętność bezkonfliktowej współpracy z ludźmi,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru umieszczonego na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen),
    • oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2186 ze zm.) – obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r. Wzór oświadczenia opublikowano w Dz. U. z 2017 r. poz. 423 oraz udostępniono do pobrania na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen),
    • CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane,
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi