Opis stanowiska pracy

. Przygotowywanie pism zleconych przez osoby nadzorujące .

. Nadzorowanie harmonogramów spłat należności .

. Prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami w/s zaległych płatności.

. Wykonywanie zleconych czynności organizacyjno – archiwizacyjnych.

. Wystawianie faktur dla Klientów.

Wymagania

Odporność na stres, pewność siebie , nienaganna dykcja , umiejętność pracy w zespole , dobra organizacja pracy, komunikatywność oraz chęć dalszego zdobywania wiedzy.

Dodatkowym atutem będzie znajomość języków obcych .

Prezentacja firmy

PACTUM Kancelaria Finansowa funkcjonuje od 20 lat na rynku. Zajmujemy si... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi