Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent w dziale rekrutacji i administracji
Miejsce pracy: Katowice
Obowiązki:
Praca w dziale administracji i rekrutacji
Selekcjonowanie i porządkowanie wszelkiej dokumentacji, niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania biura
Selekcjonowanie napływających aplikacji i umawianie rozmów kwalifikacyjnych
Samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
Pomoc w bieżących sprawach związanych z działem HR
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe np.: z zarządzania zasobami ludzkimi, socjologii lub pokrewne)
Zainteresowanie tematyką "twardego" HR
Sumienność, dokładność, zaangażowanie
Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność ustalania priorytetów i wielozadaniowość
Umiejętność pracy pod presją czasu
Czynne prawo jazdy kat. B
Znajomość języka angielskiego - mile widziana
Oferujemy:
Pracę na pełen etat
Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy
Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Możliwość stałego podnoszenia zawodowych kwalifikacji i rozwoju zawodowego
Numer referencyjny: REK/06/17/KTW
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?