Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/10/2019.

Asystent w dziale Pricing z językiem niemieckim

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent w dziale Pricing z językiem niemieckim
Warszawa
NR REF.: 1116892

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystenta w dziale Pricing z językiem niemieckim (praca na cały etat)

Osoba na tym stanowisku będzie wsparciem dla zespołu Pricingu w kontekście rozwiązywania niezgodności cenowych.Do szczegółowych zadań będzie należeć głównie tworzenia raportów, uzupełniania baz danych, wykrywanie niezgodności i rozwiązywania kwestii problemowych lub reklamacji przy współpracy z innymi z zespołem i działami.

Do udziału w procesie rekrutacji zapraszamy osoby posługujące się j. angielskim oraz j. niemieckim na bardzo dobrym poziomie (min. B2).Zapraszamy szczególnie osoby z pierwszymi doświadczeniami zawodowymi, które charakteryzują się dokładnością, dobrą organizacją pracy i zorientowaniem na szczegóły. Oczekujemy znajomości pakietu Ms Office.

UWAGA: praca od zaraz (możliwość pracy na pół etatu)

Firma ofertuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia i wiedzy w międzynarodowym środowisku oraz bardzo przyjazną atmosferę.

Lokalizacja: Warszawa, Centrum

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry