Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/02/2019.

Asystent w Dziale Obsługi Klienta

Wrocław, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent w Dziale Obsługi Klienta
Wrocław
NR REF.: 1117721


Twoja następna firma
Dla naszego Klienta - firmy z branży elektronicznej - poszukujemy Kandydatów na stanowisko Asystent w Dziale Obsługi Klienta.

Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: wsparcie Specjalistów w codziennej pracy związanej z obsługą Klienta poprzez odpowiadania na zapytania ofertowe drogą e mail oraz poprzez czat i faks, jak również wprowadzanie danych do bazy firmy. Przetwarzanie zamówień klientów oraz codzienne wsparcie zespołu serwisu i sprzedaży.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy: pierwszego doświadczenia w pracy związanej z obsługą Klienta, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2), bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, jak również komunikatywności oraz pozytywnego usposobienia.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w nowo powstałym biurze we Wrocławiu, możliwość rozwoju w strukturach firmy, jak również dodatkowe benefity.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry