Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent w Dziale Kadr i Płac /Okęcie
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
Porządkowanie akt osobowych,
Przygotowanie dokumentów kadrowo - płacowych do archiwizacji,
Kserowanie i skanowanie dokumentów,
Wsparcie przy kompletowaniu dokumentów dostarczanych przez nowo zatrudnianych pracowników.
Wymagania:
Podstawowa znajomością prawa pracy (w tym rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej),
Dobrą znajomością Microsoft Office w szczególności Excel,
Dokładność, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
Mile widziane:
Wykształcenie wyższe z zakresu administracji lub ukończone szkolenia z zakresu kadr i płac,
Znajomość przepisów dotyczących zatrudnienia cudzoziemców,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
Umowa o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco na okres 6 miesięcy
Pełny etat od poniedziałku do piątku
Atrakcyjne wynagrodzenie
Numer referencyjny: EK/23/10/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?