Plus Kadra Sp. z o.o. – jest dynamiczną rozwijającą się ogólnopolską Agencją Zatrudnienia,Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego działająca na rynku od 2005 roku, wpisaną do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 1676.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent w dziale HR MIELEC
Miejsce pracy: Mielec
Podczas stażu będziesz wspierać dział HR w codziennej pracy:
- czynny udział w codziennych zadaniach personalno- kadrowych
- udział w akcjach promocyjnych
- udział w procesie rekrutacji
- pomoc w bieżącej obsłudze biura
Nasze oczekiwania:
- znajomość MS Office (zwłaszcza Excel)
- mile widziana znajomość prawa pracy
- samodzielność w pracy
- łatwość nawiązywania kontaktów
- zaangażowanie w powierzone zadania
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowej Firmie
- kurs kadry i płace od podstaw
- możliwość rozwoju osobistego
- zdobycie długoterminowej umowy o pracę
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.