Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zadania:
- wsparcie operacyjne procesu sprzedaży,
- koordynowanie procesu przygotowywania wycen, ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych,
- przygotowywanie analiz i raportów,
- przygotowywanie cenników sprzedażowych,
- prowadzenie administracyjne projektów handlowych,
- organizowanie i obsługa spotkań handlowych,
- współpraca z innymi działami firmy,
- wykonywanie niezbędnych prac administracyjno-biurowych.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- znajomość rysunku technicznego,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- status studenta ostatniego roku bądź absolwenta studiów wyższych - mile widziany,
- komunikatywna znajomość języka włoskiego lub angielskiego,
- prawo jazdy kat. B.,
- chęć zdobywania wiedzy i umiejętność szybkiego uczenia się,
- wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne,
- zaangażowanie i dobra organizacja pracy własnej.
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- bogaty pakiet socjalny,
- prywatna opieka medyczna,
- możliwość rozwoju umiejętności i zdobycia doświadczenia,
- wsparcie ze strony współpracowników w doskonaleniu umiejętności.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: a.adamus@hrsigma.eu w tytule wpisując nazwę stanowiska! Zgłoszenia bez załączonego pliku CV nie będą przez nas rozpatrywane.
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."