PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Asystent w Departamencie Usług Proinnowacyjnych
Miejsce pracy: WarszawaGłówne zadania:
Realizacja zadań na Samodzielnym Stanowisku ds. Administracyjnych – w szczególności:
- prowadzenie obsługi administracyjnej DPU, w tym przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji kierowanej do DPU,
- kierowanie korespondencji do wnioskodawców / beneficjentów i innych podmiotów,
- prowadzenie ewidencji kadrowej w zakresie urlopów i nieobecności,
- organizacja i obsługa spotkań,
- prowadzenie archiwum dokumentów DPU,
- ewidencjonowanie obiegu dokumentów w DPU, w tym dokumentów dotyczących realizowanych projektów, przekazanych do archiwum poza PARP, itp.,
- publikacja informacji nt. zadań DPU na stronach BIP PARP i stronie DPU w Intranecie PARP,
- udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania i wdrażania oraz ich aktualizacji do zmieniających się przepisów,
- udział w przygotowaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów,
- bieżące uzupełnianie i weryfikacja baz danych i systemów informatycznych danymi w zakresie realizowanych zadań, w tym wprowadzanie danych do systemu SL.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenie min. średnie;
- doświadczenie zawodowe min. 0,5 roku doświadczenia w wykonywaniu pracy biurowej;
- znajomość procedur i innych regulacji dot. prowadzenia obsługi administracyjnej;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. podstawowym;
- sprawna obsługa urządzeń biurowych (faks, kopiarka, skaner, itp.);
- sprawna obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office);
- umiejętność pracy w zespole i pozytywne nastawienie do współpracy / aktywnego wychodzenia z pomocą do współpracowników;
- komunikatywność;
- rzetelność, dokładność, skrupulatność, w tym w zakresie wpisywania danych do systemów informatycznych;
- umiejętność organizacji i planowania, w tym własnej pracy;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- gotowość do podróży służbowych.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- wykształcenie wyższe (min. licencjat);
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
- doświadczenie w pracy związanej z funduszami europejskimi;
- doświadczenie w zakresie udziału / pomocy w kontraktowaniu / wdrażaniu programów / projektów;
- obsługa aplikacji komputerowych na poziomie zaawansowanym, w tym MS Excel (samodzielne generowanie wybranych grup danych, projektowanie ich formatu, itp.);
- prawo jazdy kat. B (czynna umiejętność prowadzenia samochodów osobowych).
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach, warsztatach;
- atrakcyjną lokalizację z dobrym dojazdem do biura.
Termin zgłoszeń: do 26 czerwca 2018 r.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.
Inne informacje:
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych."
Inne informacje:
- metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy,doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
- oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych."