HRO Personnel Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent /-tka Działu Kadr i Płac
Numer Referencyjny: MS-KiP/09/2017
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
• Wsparcie administracyjno – biurowe działu kadr i płac;
• Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym;
• Archiwizacja dokumentów;
Wymagamy:
• Doświadczenie w pracy w dziale kadrowo-płacowym;
• Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office;
• Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy;
• Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (min. B1/B2);
• Sumienność, zaangażowanie;
• Umiejętność planowania pracy własnej.
Oferujemy:
• Możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych;
• Stałą współpracę;
• Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00.
Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości numeru referencyjnego oferty: MS-KiP/09/2017
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".