Opis stanowiska pracy

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć m.in. będzie:
- sporządzanie dokumentów kadrowych – zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy oraz prowadzenie teczek osobowych,
- rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS,
- prowadzenie ewidencji nieobecności w systemie kadrowo-płacowym, weryfikacja list obecności,
- rozliczanie delegacji pracowników.
- współpraca z wszystkimi działami firmy.

Wymagania

 

- wykształcenie min. średnie,

- mile widziane roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,

- komunikatywność i otwartość w kontaktach interpersonalnych,

- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów, sumienność i odpowiedzialność,

- swobodna w posługiwaniu się aplikacjami pakietu MS Office (Word, Excel) oraz pocztą elektroniczną,

 

Oferujemy:

- umowę o pracę,

- stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników pracy,

- ciekawą pracę z doświadczonym zespołem.

Prezentacja firmy

INKOP kompleksowe budownictwo inżynieryjne.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi