Na czym polega praca i czego będzie trzeba się nauczyć, jeśli jeszcze nie posiadasz wymienionej wiedzy i umiejętności:
- obsługa sprzedaży Allegro,
- administracja narzędziami E-commerce (sklep www),
- m.in. podstaw języka SQL, narzędzi bazodanowych,
- znajomość produktów i dokumentacji dotyczącej proponowanego przez firmę asortymentu, (szkolenia produktowe),
- budowanie relacji z klientami firmy, budowanie sieci dystrybucyjnej, - poznanie świata urządzeń mobilnych (system Android), - umiejętność pisania krótkich tekstów (tego nie nauczymy, ale praktyka czyni mistrza), - rozwiązywanie problemów klientów (wsparcie merytoryczne), - wiedza dotycząc obszaru: gospodarki magazynowej i wykorzystania programów magazynowych, - poznasz świat kodów kreskowych i RFID, - nauczymy Cię jak korzystać z narządzi i odpowiednio je konfigurować do pracy.
- sprzedaż produktów oferowanych przez firmę + prowizja od sprzedaży (możliwość rozwoju kompetencji w obszarze sprzedaży - oferujemy taką możliwość, ale traktujemy to jako zadanie dodatkowe i dobrowolne).
Miejsce pracy: Warszawa (Wawer)
www.aska.com.pl
Mile widziane umiejętności:
- wyciąganie logicznych wniosków i umiejętność przelewania ich na papier,
- język angielski w stopniu pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznej,
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (możliwy elastyczny czas pracy).
ASKA rozpoczęła działalność na początku lat 90’ i od tego czasu nieusta... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.