Asystent Marketingu
Warszawa,Od 2003 roku firma SCORPION EYEWEAR zajmuje się tworzeniem okularów pod własnym logo oraz dystrybucją hiszpańskiej marki GIGI Studios i francuskiej, MOREL Lunettes. Dla swoich klientów dostarcza oprawy okularowe oraz okulary przeciwsłoneczne najwyższej jakości, spełniające surowe normy wyrobów medycznych i odpowiadające zróżnicowanym potrzebom funkcjonalnym oraz estetycznym. Firma współpracuje z blisko 2k salonów na terenie całego kraju. Produkty własnej produkcji sprzedawane są również poza granicami Polski, mając obecnie współpracujące punkty sprzedaży w 28 krajach. SCORPION EYEWEAR opiera swoją strategię biznesową na stałych, partnerskich i stabilnych relacjach z Klientami. Dzięki takiemu podejściu wielu Klientów współpracuje z firmą od początku jej działalności! Jesteśmy otwarci na potrzeby naszych Klientów, dając im wsparcie w codziennych zadaniach związanych z prowadzeniem ich optycznych biznesów. Poza dostawami produktów dostarczamy gotowe rozwiązania wspomagające budowanie umiejętności i kompetencji kadry zarządzającej oraz pracowników obsługi Klienta. We współpracy kierujemy się wartościami, które opieramy na partnerstwie, zaufaniu i wzajemnym szacunku.
Twoimi codziennymi zadaniami będą m.in.:
- telefoniczna i elektroniczna obsługa Klienta na zlecenie Marketing Managera w zakresie planowania i realizacji działań marketingowych w salonie optycznym
- współpraca z Klientem oraz firmami zewnętrznymi przy realizacji budżetów marketingowych dla Klientów i ich archiwizacja w systemach informatycznych firmy
- przygotowanie promocji konsumenckich we współpracy z Marketing Managerem oraz Dyrektorem Handlowym
- wsparcie przy tworzeniu materiałów marketingowych komunikacji marki (POS) od projektu po produkcję wszelkiego rodzaju materiałów z logo firmy lub marek z portfolio firmy
- wsparcie Marketing Managera przy aktualizacji treści stron internetowych firmy oraz profili w mediach społecznościowych we współpracy z agencją zewnętrzną
- współpraca przy tworzeniu relacji marka-media, lokowanie produktów w prasie i internecie, przygotowywanie informacji prasowych
- pomoc w zarządzaniu magazynem materiałów POS: weryfikacja dostępności i koordynacja zamówień
- współpraca przy aranżacji przestrzeni wizualnej salonów optycznych z zakresu Visual Merchandisingu
- organizacja i realizacja wysyłki materiałów promocyjnych marek okularowych
- analiza danych rynkowych na potrzeby działu marketingu
- bieżące wsparcie działu marketingu
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w dziale marketingu i komunikacji firmy produkcyjno-handlowej
- znasz i obsługujesz narzędzia digital marketingu – będzie to Twoim dodatkowym atutem
- łatwo i sprawnie komunikujesz się w piśmie oraz słowie języka polskiego
- nie są Ci obce podstawowe pojęcia graficzne, tworzenie prezentacji i obsługa mediów społecznościowych
- dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie
- jesteś zorientowany na jakość i samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- cechuje Cię otwartość w proponowaniu nowych rozwiązań i usprawnień oraz kreatywnie podchodzisz do realizowanych zadań
- rozumiesz potrzeby Klientów i jesteś osobą nastawioną na zapewnienie najwyższej jakości usług
- łatwo nawiązujesz kontakty i potrafisz pracować w zespole pod presją czasu
- interesujesz się modą i lubisz okulary – będzie to Twoim dodatkowym atutem
Co zyskujesz dołączając do naszego zespołu?
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowę o pracę + premie uznaniowe w branży optycznej
- rozwój w wielu obszarach marketingu 360 i zdobywanie wiedzy w tym zakresie
- możliwość wdrażania własnych inicjatyw
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie o globalnym zasięgu