Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/2355


Obowiązki:

Aby paczki z towarem docierały do naszych klientów dobrze zabezpieczone, kompletne i na czas,
aktualnie poszukujemy ASYSTENTA MARKETINGU I SPRZEDAŻY

NA CZYM BĘDĄ POLEGAĆ TWOJE PRZYKŁADOWE OBOWIĄZKI?

- inicjowanie i prowadzenie działań marketingowych firmy (online i offline) oraz analiza ich skuteczności
- inicjowanie i opracowywanie koncepcji na pozyskiwanie sprzedaży, generowanie leadów, zapewnianie ciągłej kolejki szans sprzedaży dla handlowców, wsparcie procesów sprzedażowych i
marketingowych
- budowanie i monitoring pozytywnego wizerunku firmy (wobec kontrahentów, rynku jak i wśród pracowników)
- pomoc w opracowywaniu materiałów promocyjno-informacyjnych ( teksty, grafiki itp.)
- budowa i nadzór nad aktualnością danych w systemie informatycznym (o produktach i odbiorcach)
- prowadzenie wybranych projektów
- zastępstwa wg ustaleń
- prace organizacyjno-administracyjne, w tym m.in. planowanie i organizacja spotkań, szkoleń,
zarządzanie kalendarzem, dbanie o aktualność danych w systemie, wyszukiwanie klientów i
dostawców, monitoring wydatków, przygotowywanie analiz, zestawień i raportów, kontakt
telefoniczny z obecnymi i potencjalnymi klientami, obsługa korespondencji, komunikacja
wewnętrzna, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych itp.

CO OFERUJEMY?
- umowa o pracę (aktualnie pół etatu, docelowo cały)
- pracę z ciekawymi klientami (w tym z powszechnie rozpoznawanymi kolejowymi markami)
- pracę w przyjaznej atmosferze, w której cenimy zaangażowanie i współpracę (a nie rywalizację)
- prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach
- pracę w stabilnej firmie z tradycjami i pozytywną marką wśród klientów
- dogodny dojazd (blisko pętli Rycerska i dworca PKP)
- współudział w tworzeniu i kształtowaniu tak bardzo modnej ostatnio branży jaką jest transport
szynowy



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, brak

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania konieczne: - znajomość obsługi komputera: MS Office, programy do obsługi poczty elektronicznej - umiejętność administrowania stroną www - umiejętność pracy na aplikacjach chmurowych (np. Google Drive) - obsługa programów do obróbki grafiki (obróbka zdjęć, usuwanie tła, proste projekty graficzne) - znajomość j.angielskiego - bardzo dobra organizacja pracy, szybkie wyciąganie wniosków, samodzielność oraz dążenie do poszukiwania rozwiązań - koncentracja, dokładność , odpowiedzialność i uczciwość - bardzo szybkie uczenie się Mile widziane: - znajomość pakietu Corel - znajomość narzędzi do marketingu internetowego (np. Google Analytics, do automatyzacji sprzedaży i marketingu online) - umiejętność obsługi WordPress - znajomość programu Subiekt GT (lub podobnego) Jeśli masz jakieś dodatkowe umiejętności przydatne na tym stanowisku tym lepiej! Pochwal się nimi.


Miejsce pracy: 85-503 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne ze stosowną zgodą na przetwarzanie danych osobowych prosimy wysyłać na adres koordynator@darpol.bydgoszcz.pl.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/08/2020
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Doradztwo / Konsulting

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi