W związku z inwestycją "ZAKŁAD PRZYSZŁOŚCI", poszukujemy pracownika na stanowisko:
Asystent Market Managera
GŁÓWNE ZADANIA
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami.
- Nadzór nad terminowością i jakością realizowanych zadań handlowych.
- Koordynacja działań sprzedażowo- logistycznych pod kątem realizacji wysyłek.
- Współpraca z menadżerami rynku.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Monitorowanie potrzeb handlowych obecnych klientów.
WYMAGANIA
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe wykształcenie.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2 – warunek konieczny.
- Mile widziana znajomość drugiego języka (angielski lub francuski).
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Prawo jazdy kat. B + gotowość do pracy w terenie.
- Doświadczenie w pracy z systemem ERP na podobnym stanowisku (preferowany SAP).
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Wysoka kultura osobista.
- Komunikatywność.
OFERUJEMY
- Stabilność zatrudnienia: największy eksporter drzwi wewnętrznych na rynku polskim.
- Firma z tradycjami i doświadczeniem: od ponad 25 lat na rynku polskim.
- Międzynarodowe przedsiębiorstwo w Grupie Arbonia AG stawiające na rozwój pracownika w ramach struktur firmy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny.
- Środowisko pracy doceniające różnorodność.