Opis stanowiska pracy

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • bieżące wsparcie działu zakupów
  • prowadzenie baz danych, plików produkcyjnych oraz katalogów produktowych
  • korespondencję z dostawcami z Europy i Azji w zakresie zleconej produkcji
  • kontrolę dokumentów produktowych i importowych
  • przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Produktu
  • opiekę nad wzorami
  • bieżącą analizę konkurencji.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • aktywnego zainteresowania asortymentem typu Home Decor
  • znajomości pakietu MS Office, w tym Excel na poziomie bardzo dobrym
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • wykształcenia kierunkowego (preferowany handel zagraniczny lub ekonomia)
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • analitycznego myślenia
  • dokładności i sumienności
  • umiejętność pracy w zespole.

 

Pracownikom oferujemy:

  • udział w kreowaniu nowej marki
  • ciekawą i rozwijającą pracę w gronie profesjonalistów
  • możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego
  • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej, programu OK System, ubezpieczenia grupowego
  • kartę zniżkową na nasze produkty.

 

Prosimy o zamieszczenie w dokumentach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.”

 

 

Prezentacja firmy

Homla to nowa marka detaliczna z asortymentem home decor. Centrala nasze... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Zakupy / Zaopatrzenie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi