Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ Koordynator ds. administracji
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Obowiązki:
- Wsparcie w obszarze obsługi kadrowej, rejestracji pracowników w wewnętrznym systemie kadrowym,
- Wsparcie w koordynacji kontroli czasu pracy,
- Współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie obsługi kadrowej i księgowej,
- Wystawianie i rejestracja faktur sprzedaży,
- Rejestracja faktur zakupowych,
- Przygotowywanie zestawień do płatności, rejestracja płatności w systemie wewnętrznym,
- Kierowanie zapytań ofertowych/analiza i ocena ofert.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Nasz klient oferuje przyuczenie w przypadku braku wiedzy w określonych obszarach,
- Wykształcenie min. średnie,
- Dobra znajomość MS Office,
- Dodatkowym atutem będzie znajomość języka włoskiego i/ lub angielskiego,
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- Odpowiedzialność, rzetelność, zaangażowanie,
- Umiejętność pracy w zespole,
Oferujemy:
- Zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę,
- Zatrudnienie bezpośrednio przez firmę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pracę w międzynarodowej firmie z branży motoryzacyjnej,
- Miejsce pracy: okolice Bielska - Białej.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Informujemy, iż będziemy się kontaktować z wybranymi Kandydatami.
Poleć Adecco swoim znajomym, którzy poszukują pracy - mamy wiele ciekawych ofert pracy stałej i tymczasowej.
Numer referencyjny: KA/05/2018/BSB
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.