#

ASYSTENT/KA ZARZĄDU

ZDI sp. z o.o.

Zamość, lubelskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/3370


Obowiązki:

Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej członkow zarządu, wspieranie pracy i działania członków zarządu, sporządzanie na potrzeby członków niezbedne raporty i zestawienia, odpowiadanie za sprawną obsługę spotkań i narad członkówzarządu oraz sporządzanie protokołów ze spotkań, koordynowanie działań w zakresie organizacji spotkań zarządu, organizowanie i zapewnianie obsługi technicznej telekonferencji i wideokonferencji, tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej zarządu z podległymi jednostkami, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnetrznych, prowadzenie kalendarza spotkań członków zarządu, wspieranie zarządu w realizacji ich bieżących zadań zawodowych, organizowanie wyjazdów służbowych członków zarządu, obsługiwanie korespondencji firmowej kierowanej do członków zarządu, sporządzanie korespondencji wychodzącej od zarządu do podległych jednostek organizacyjnych i podmiotów zewnętrznych, zarządzanie pracą sekretariatu biura zarządu, aktywna współpraca z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w celu zapewnienia sprawnej obsługi zarządu, archiwizowanie dokumentacji, obsługa wszelkich spotkań, rad budowy odbywających się w biurze, wykonywanie bieżących poleceń przełożonego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo

Pozostałe wymagania:

  • Znajomość ustawy prawo budowlane, ustawy o prawo zamówień publicznych. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.


Miejsce pracy: Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Analityka, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi