Asystent/-ka Zarządu
Warszawa Asystent/-ka Zarządu
Warszawa
NR REF.: 1119900
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:
Asystenta/tki Zarządu
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za administracyjne wsparcie biura zarządu firmy, prowadzenie kalendarza Prezesa, nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów – ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej a także przepływ informacji pomiędzy Zarządem a podlegającymi działami, sporządzanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu, obsługę spotkań wewnętrznych, sporządzanie i weryfikacja umów w zakresie współpracy z dostawcami i klientami, rozliczanie i fakturowanie zleceń a także przygotowywanie i ewidencja wyjazdów służbowych.
Od kandydatów oczekujemy minimum 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B2), znajomości pakietu MS Office. Poszukujemy osób o wysoko rozwiniętych zdolnościach organizacyjnych i interpersonalnych oraz komunikatywności i umiejętności budowania dobrych relacji z ludźmi.
Mile widziani Kandydaci o doświadczeniu w pracy w dużych, międzynarodowych firmach o rozbudowanej strukturze organizacyjnej.
Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, elastyczne godziny pracy, możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej oraz atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, ZFŚS).
Lokalizacja: Mokotów
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1119900
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:
Asystenta/tki Zarządu
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za administracyjne wsparcie biura zarządu firmy, prowadzenie kalendarza Prezesa, nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów – ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej a także przepływ informacji pomiędzy Zarządem a podlegającymi działami, sporządzanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu, obsługę spotkań wewnętrznych, sporządzanie i weryfikacja umów w zakresie współpracy z dostawcami i klientami, rozliczanie i fakturowanie zleceń a także przygotowywanie i ewidencja wyjazdów służbowych.
Od kandydatów oczekujemy minimum 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B2), znajomości pakietu MS Office. Poszukujemy osób o wysoko rozwiniętych zdolnościach organizacyjnych i interpersonalnych oraz komunikatywności i umiejętności budowania dobrych relacji z ludźmi.
Mile widziani Kandydaci o doświadczeniu w pracy w dużych, międzynarodowych firmach o rozbudowanej strukturze organizacyjnej.
Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, elastyczne godziny pracy, możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej oraz atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, ZFŚS).
Lokalizacja: Mokotów
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.