Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/04/2019.

Asystent/-ka Zarządu

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/-ka Zarządu
Warszawa
NR REF.: 1119900

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG poszukuję obecnie Kandydatów na stanowisko:

Asystenta/tki Zarządu

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za administracyjne wsparcie biura zarządu firmy, prowadzenie kalendarza Prezesa, nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów – ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej a także przepływ informacji pomiędzy Zarządem a podlegającymi działami, sporządzanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu, obsługę spotkań wewnętrznych, sporządzanie i weryfikacja umów w zakresie współpracy z dostawcami i klientami, rozliczanie i fakturowanie zleceń a także przygotowywanie i ewidencja wyjazdów służbowych.

Od kandydatów oczekujemy minimum 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, dobrej znajomości języka angielskiego (poziom B2), znajomości pakietu MS Office. Poszukujemy osób o rozwiniętych zdolności organizacyjnych i interpersonalnych oraz komunikatywności i umiejętności budowania dobrych relacji z ludźmi. Mile widziani Kandydaci o doświadczeniu w pracy w dużych firmach o rozbudowanej strukturze organizacyjnej.

Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej oraz atrakcyjny pakiet benefitów.

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry