Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 24/10/2018.

Asystent/ka Zarządu

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka Zarządu
Warszawa
NR REF.: 1103515

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medical devices, poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta/-tki Zarządu.

Osoba na stanowisku Asystenta/-tki będzie odpowiedzialna za administracyjne wsparcie dwuosobowego Zarządu, w obszarach zarządzania korespondencją, koordynacji spotkań, organizacji podróży służbowych w kraju i za granicą oraz koordynowanie wszystkich działań logistycznych z tym związanych. Kluczowymi zadaniami osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie również współpraca z kilkuosobowym zespołem administracyjnym w prowadzeniu bieżących spraw organizacyjno-kancelaryjnych związanych z funkcjonowaniem Sekretariatu, pomoc w organizacji pracy Zarządu, współpraca z Zarządem podczas podróży zagranicznych (zdalnie z biura lub uczestniczenie w podroży), archiwizacja dokumentów, uczestnictwo w targach branżowych oraz współpraca z innymi podmiotami Spółki.

Poszukujemy osób doświadczonych w międzynarodowym środowisku, zaangażowanych i lubiących pracę w zespole, posiadających kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego, biegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny), mile widziana jest również znajomość innego języka europejskiego. Atutami na stanowisku jest wysoka kultura osobista, dojrzałość i pozytywny stosunek do pracy.

Nasz Klient oferuje ciekawy zakres obowiązków, stabilne zatrudnienie, możliwość pracy w prestiżowej firmie, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do posiłków oraz lekcji języka obcego). Firma posiada nowoczesne biuro na warszawskim Mokotowie.

Jeśli jesteś zainteresowany ofertą, kliknij "Aplikuj" oraz prześlij nam swoje CV. Możesz również skontaktować się bezpośrednio z osobą odpowiedzialną za rekrutację, pod adresem mailowym trzeszczkowska@hays.pl

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry