Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
- Wsparcie Prezesa oraz Członka Zarządu w codziennych obowiązkach,
- Organizacja spotkań - w firmie oraz zewnętrznych - przełożonego,
- Organizacja podróży służbowych - rezerwacja biletów, hoteli,
- Wsparcie w tłumaczeniach na/z język angielski oraz niemiecki,
- Tworzenie podsumowań po spotkaniach,
- Tworzenie prezentacji multimedialnych oraz raportów zgodnie z zapotrzebowaniem,
- Przygotowywanie pism, dokumentów i zestawień na potrzeby przełożonych,
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ korespondencji.
Wymagania:
- Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku Asystenta/tki Zarządu/Prezesa,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,
- Praktyczna znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
- Doskonała organizacja pracy własnej,
- Dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- Możliwość współpracy z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość aktywnego wykorzystywania języków obcych w codziennych obowiązkach,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
- Stabilną i długofalową współpracę.
Numer referencyjny: MD/08/12/2017/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.