Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/08/2018.

Asystent/ka Zarządu

Poznań, wielkopolskie

Progres Sp. z o.o. Sp. k.

Opis stanowiska pracy

 

Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:

  • prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, wyjazdów służbowych oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej tematów spotkań,
  • zarządzanie obiegiem dokumentacji w organizacji
  • udział w spotkaniach z kontrahentami,
  • sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz i prezentacji,
  • zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą,
  • wsparcie administracyjne innych działów firmy,
  • sporadyczny udział w delegacjach.

 

 Nasz Klient oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę dla jednego z liderów rynkowych,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość podróży po Europie i świecie,
  • uczestnictwo we współtworzeniu firmy w fazie dynamicznego wzrostu,
  • przyjazną atmosferę pracy oraz pozytywnie nastawiony zespół współpracowników,
  • transport pracowniczy na trasie Poznań-Buk.

 

Wymagania

Od Kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodne tłumaczenia rozmów i dokumentów,
  • doświadczenia w pracy administracyjnej,
  • biegłej obsługi komputera i programu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych,
  • umiejętności pracy pod presją czasu, odpowiedzialności, sumienności i zaangażowania,
  • wysokiej kultury osobistej i nieprzeciętnych zdolności interpersonalnych,
  • odporności na stres, dużej elastyczności w zarządzaniu czasem i umiejętności dostosowania się do dynamicznego otocznia.

Prezentacja firmy

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy... tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.

W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.

Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry