Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Asystent/ ka zarządu

Miejsce pracy: Legnica

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa sekretariatu
  • Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów wewnątrz oraz na zewnątrz firmy
  • Nadzór nad kalendarzem spotkań i zadań
  • Tworzenie raportów, sprawozdań i prezentacji
  • Asystowanie w spotkaniach zewnętrznych
  • Organizowanie podróży służbowych, szkoleń oraz spotkań wyjazdowych Zarządu z udziałem kadry menedżerskiej
  • Współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz biura
  • Realizacja i rozliczanie zakupów administracyjnych
  • Tłumaczenie dokumentów
  • Współpraca z działami wewnętrznymi oraz międzynarodowymi oddziałami firmy
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy

Oczekiwania wobec Kandydata:

  • Wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: Administracja, Prawo, Ekonomia
  • Min. 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach asystenckich kadry wyższego szczebla
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie - warunek koniczny
  • Wysokie zdolności analityczne i organizacyjne
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
  • Samodzielność, dokładność, komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista, połączona z asertywnością
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość MS Office i urządzeń biurowych
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Motywacyjny system wynagrodzeń
  • Ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę
  • Pakiet medyczny finansowany przez pracodawcę
  • Karta uprawniającą do korzystania z aktywnego wypoczynku
  • Uczestnictwo w szkoleniach rozwijających umiejętności i wiedzę


Oferta dotyczy pracy STAŁEJ.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. 



Numer referencyjny: AZ/10/2018/ARC
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi