Opis stanowiska pracy
Do Twoich zadań będzie należało:
- Prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, wyjazdów służbowych oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej tematów spotkań,
- Zarządzanie obiegiem dokumentacji Zarządu - korespondencją wychodzącą i przychodzącą,
- Udział w spotkaniach zarządu,
- Sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz i prezentacji,
- Wsparcie administracyjne innych działów firmy,
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe w kierunku biznesowym, ekonomicznym, inżynieryjnym,
- Biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie,
- Doświadczenia w pracy administracyjnej,
- Biegłej obsługi komputera i programu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych,
- Wysoki poziom zdolności analitycznych oraz umiejętność wizualizacji danych,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dokładność oraz dbałość o detale,
- Wysokiej kultury osobistej i nieprzeciętnych zdolności interpersonalnych,
- Odporności na stres, dużej elastyczności w zarządzaniu czasem i umiejętności dostosowania się do dynamicznego otocznia,
Co możemy Ci zaoferować?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę dla jednego z liderów branży,
- Udział w ciekawych projektach w dużej i złożonej międzynarodowej organizacji,
- Możliwość szybkiego rozwoju,
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań oraz rozwoju kompetencji,
- Pakiet świadczeń zdrowotnych,
- Uczestnictwo we współtworzeniu firmy w fazie dynamicznego wzrostu.
Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych w j. polskim i angielskim lub niemieckim z dopiskiem w tytule wiadomości: „.Asystent / ka Zarządu”.
W aplikacji prosimy zawrzeć następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez m+h textil systems Polska Sp. z o.o. 42-208 Częstochowa; ul. Rejtana 25/35, moich danych osobowych zawartych w przesyłanych dokumentach aplikacyjnych dla celów niezbędnych dla obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo wglądu w swoje dane i możliwość ich poprawiania oraz, że ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacjach."
Prezentacja firmy
Branża motoryzacyjna
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/02/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja