Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zadania:
- tłumaczenie w czasie spotkań i przygotowywanie sprawozdań,
- organizowanie spotkań,
- prowadzenie administracyjne sekretariatu,
- przygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencji dla przełożonych,
- kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji,
- organizowanie podróży służbowych,
- obsługiwanie sekretariatu, odbieranie i przełączanie rozmów telefonicznych,
- monitorowanie stanu zaopatrzenia sekretariatu i zamawianie artykułów spożywczych,
- kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji,
- wykonywanie czynności administracyjno-biurowych.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- komunikatywna znajomość języka włoskiego,
- zaangażowanie i dobra organizacja pracy,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- dyskrecja i wysoka kultura osobista,
- prawo jazdy kat. B,
- CV w języku polskim i włoskim - warunek konieczny.
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- pakiet socjalny,
- prywatna opieka medyczna,
- satysfakcjonująca praca w międzynarodowej firmie.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: a.adamus@hrsigma.eu w tytule wpisując nazwę stanowiska! Zgłoszenia bez załączonego pliku CV nie będą przez nas rozpatrywane.
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."