Księgowanie dokumentów w systemie ERP,
Sporządzanie zestawień i raportów,
Wystawianie faktur sprzedaży,
Zarządzanie dokumentacją i korespondencją firmową oraz jej archiwizowanie,
Przygotowywanie oraz wysyłka dokumentów związanych z wezwaniami do zapłaty,
Administracyjne wsparcie innych pracowników.
Opcja zatrudnienia 3/4 etatu.
Znajomość podstaw księgowości,
Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
Umiejętność redagowania oficjalnych pism,
Terminowości i odpowiedzialność.
Mile widziana znajomość :
programu księgowego COMARCH OPTIMA
języka angielskiego
IKA Logistic Sp. z o.o. to międzynarodowa firma logistyczna który oferuj... Rozwiń
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez IKA LOGISTIC Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w niniejszym CV oraz załącznikach w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.