Opis stanowiska pracy
Ajaks S.A.
Polska uznana firma o ugruntowanej pozycji na rynku specjalistycznych usług dla przemysłu na terenie całej Unii Europejskiej poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka w Dziale Kontraktów
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- prowadzenie dokumentacji kontraktów zgodnie z procedurami ISO,
- prowadzenie i aktualizacja bazy danych,
- projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych,
- organizowanie spotkań i wyjazdów służbowych, rezerwacje hoteli i środków transportu,
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie tłumaczeń, szkoleń i działań promocyjnych,
- wsparcie i czynny udział w realizacji zadań Działu Kontraktów.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia min średniego,
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
- samodzielności i rzetelności,
- miłej aparycji i doskonałej organizacji pracy,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole w stabilnej firmie i międzynarodowym środowisku,
- atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
Prezentacja firmy
AJAKS to założona w 1991 roku firma specjalizująca się w usługach...
AJAKS to założona w 1991 roku firma specjalizująca się w usługach dla firm przemysłowych. W trakcie wielu lat w branży zrealizowaliśmy prawie 2.000 kontraktów na terenie całej Europy świadcząc usługi z zakresu ciężkiego oczyszczania przemysłowego wraz z czyszczeniem ultradźwiękowym, wymiany katalizatorów w reaktorach, prac mechaniczno-montażowych, odkoksowania pieców i rurociągów metodą piggingu, odkurzania przemysłowego, rozładunku i załadunku próżniowego oraz oczyszczania chemicznego.
Naszą domeną jest ciągły rozwój, co pozwala na sprostanie wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów. Nieustannie pracujemy nad wdrażaniem nowych technologii zarówno w sferze usług, jakie oferujemy, jak i sprzętu, którym je wykonujemy, dzięki czemu stale poszerzamy naszą ofertę o kolejne specjalizacje.
25 lat funkcjonowania firmy w przemyśle potwierdza ogromne doświadczenie i wiedzę naszych pracowników. Dbamy o to, by w szeregach AJAKS znaleźli się tylko dobrzy specjaliści, dlatego systematycznie podnosimy kwalifikacje naszej kadry umożliwiając jej udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
Dzięki powyższym działaniom spełniamy wymagania najbardziej wymagających klientów. Jednak to bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Dlatego też wszystkie prace prowadzimy przy zastosowaniu sprawdzonych technologii zapewniających ochronę zdrowia i życia zarówno naszych pracowników jak i osób postronnych. Naszym nadrzędnym celem jest bezpieczne wykonywanie prac przy zachowaniu najwyższych standardów dotyczących jakości.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/12/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Analityka