Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/10/2019.

Asystent/ka w Dziale HR

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka w Dziale HR
Warszawa
NR REF.: 1119042

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent w dziale HR (3 miesiące)

Osoba na tym stanowisku będzie wspierała dział Human Resaurces w prowadzeniu oraz porządkowaniu akt osobowych, koordynacji odbywających się szkoleń i kursów , czy w umawianiu spotkań rekrutacyjnych. Co więcej, do zadań będzie należeć również przygotowywanie drobnych tłumaczeń, procesowanie faktur, czy elektroniczna archiwizacja dokumentów. Osoba ta będzie także wsparciem w przygotowywaniu umów i prezentacji.

Do udziału w procesie rekrutacji zapraszamy osoby posługujące się j. angielskim na bardzo dobrym poziomie, posiadające pierwsze doświadczenia zawodowe, szczególnie w obszarze HR i administracji. Poszukujemy komunikatywnych osób potrafiących pracować w zespole oraz takich cech jak dokładność i zaangażowanie.

Oferta dotyczy pracy na okres 3 miesięcy z możliwością podjęcia pracy od zaraz.Oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia, w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Lokalizacja: Wilanów

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry