#

asystent/-ka w dziale finansowym

Randstad Polska Sp. z o.o.

Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Randstad Polska Sp. z o.o.

Chcesz rozpocząć karierę w dziale finansowym firmy produkcyjnej? Myślsz o przebranżowieniu się i szukasz pracy w finansach? Chcesz wreszcie rozpoczać pracę w dziale wewnętrznym firmy? Oferujemy atrakcyjne zatrudnienie i bardzo dużo praktycznej wiedzy oraz możliwości nabycia doświadczenia w strukturach międzynarodowych dużego pracodawcy w regionie! Będzie praktyka, będzie support, ale też duża dawka swobody i twojej odpowiedzialności, będzie angielski w pracy! Przyślij CV! Zapraszamy Cię do przyjacielskiej rozmowy online, by dowiedzieć się więcej ofercie pracy!

asystent/-ka w dziale finansowym

Bydgoszcz
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne urlopy, L4, odprowadzane składek ZUS)
  • albo zatrudnienie bezpośrenio u pracodawcy na kontrakt B2B
  • możliwość nawiązania długofalowej współpracy – docelowo przejęcia do zatrudnienia bezpośredniego przez Firmę
  • atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkach
  • pracę w międzynarodowej korporacji
  • super doświadczenie na początek kariery i fajną firmę w CV
  • pracę stacjonarną w Bydgoszczy albo hybrydową - jak wolisz
  • elastyczne godziny pracy, choć w pełnym wymiarze etatu
  • uzyskanie Dokumentacji Celnej IE599 w celu udokumentowania odzyskania należności VAT PL od Agencji Celnych (obejmujące lata 2017 – 2021)
  • współpraca z lokalnym zespołem finansowym w Bydgoszczy i Wielkiej Brytanii, obsługą klienta i działem wysyłek
  • współpraca z klientami, agencjami celnymi i brokerami w celu uzyskania odpowiednich dowodów wywozu
  • utrzymywanie rejestru dokumentów
  • odpowiadanie na zapytania dotyczące kontroli podatkowej wynikające z poprawionych zgłoszeń, skoordynowane z lokalnym doradcą
  • cotygodniowe raportowanie postępów 
  • umiejętności pracy z dokumentacją
  • znajomości obsługi komputera
  • dokładności i skrupulatności
  • komunikatywnej komunikacji w języku polskim (w mowie i piśmie)
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego (idealnie poziom B1+, choć jeśli nie masz swobody w mówieniu, nie szkodzi – będzie dużo pracy z dokumentacją i będzie kogo poprosić o pomoc)
  • podstawowej wiedza z zakresu podatku Vat w Polsce
  • znajomość przepisów eksportowych mile widziana
  • umiejętności organizowania swojej pracy
  • wytrwałość w działaniu
  • umiejętność wyjaśniania spraw do końca
  • postawy proaktywnej
  • komunikatywności

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Randstad Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi