Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka w dziale administracji - pół etatu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Pełne wsparcie administracyjne firmy
Koordynacja obiegu faktur, wprowadzanie danych do systemu SAP
Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji wewnątrz firmy
Organizacja spotkań biznesowych
Współpraca z kurierami, dostawcami, firmami zewnętrznymi
Bieżące współpraca z innymi działami firmy (księgowość, sprzedaż, marketing)
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2)
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie: Word, Excel)
Umiejętności analityczne
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Zaangażowanie i sumienność w wykonywanych obowiązkach
Oferujemy:
Umowa o pracę
Zatrudnienie na pół etatu (elastyczne godziny pracy)
Wysoki standard pracy w biznesowym środowisku
Benefity pozapłacowe
Atrakcyjne wynagrodzenie
Miła i przyjazna atmosfera pracy
Lokalizacja: Śródmieście
Numer referencyjny: ADM/WA2/042018/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?