Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka w dziale administracji i rekrutaji
Miejsce pracy: Katowice
Oferujemy:
- Wsparcie we wdrażaniu w nowe obowiązki,
- Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia w międzynarodowej firmie,
- Czynny udział w realizacji przedsięwzięć o charakterze administracyjnym i rekrutacyjnym,
- Miłą atmosferę pracy,
- Możliwości doskonalenia umiejętności i rozwoju zawodowego,
- Atrakcyjny system bonusowy.
Twoim zadaniem będzie:
- Kompletowanie dokumentów nowozatrudnionych pracowników zgodnie z przepisami,
- Prowadzenie akt osobowych pracowników,
- Archiwizacja akt osobowych pracowników,
- Wystawianie skierowań na badania, pomoc w przygotowywaniu zaświadczeń o zarobkach oraz o zatrudnieniu dla pracowników,
- Sporządzanie zleconych zestawień i analiz,
- Wsparcie działu rekrutacji w bieżących projektach,
- Uczestniczenie w procesach usprawniających pracę w firmie.
Wymagamy:
- Chęci rozwoju w obszarze "twardego" HR,
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
- Doskonałych umiejętności organizacyjnych,
- Dobrej znajomości pakietu MS Office,
- Entuzjazmu, motywacji i zaangażowania,
- Elastyczności i inicjatywy,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Numer referencyjny: AsA/08/18/KTW
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.