Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Celem tego stanowiska, a Twoim zadaniem będzie:
- Ścisła współpraca z Prezesem Zarządu
- Prowadzenie sekretariatu i kancelarii firmy
- Prowadzenie rejestru wejść i wyjść, w tym oświadczeń zdrowotnych wizytujących halę produkcyjną
- Nadzór nad dokumentacją kadrową oraz kontakt z księgowością i kadrami (współpraca z firmą zewnętrzną)
- Obsługa informatycznego systemu obiegu dokumentów - wprowadzanie faktur i kierowanie do odpowiednich osób w firmie
- Wsparcie w organizacji i rozliczaniu delegacji pracowniczych
- Organizacja i nadzór nad imprezami integracyjnymi w firmie
Praca na tym stanowisku czeka na Ciebie, jeśli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży spożywczej
- Posiadasz doświadczenie w zakresie finansów i księgowości - dodatkowy atut!
- Sprawnie posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim (min. poziom B2)
- Jesteś osobą samodzielną oraz dokładną
W zamian za pracę nasz Klient zaoferuje Tobie:
- Atrakcyjne, indywidualnie negocjowane warunki zatrudnienia
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Niezbędne do pracy narzędzia (telefon, laptop)
- Realny wpływ na zakres stanowiska i jego rozwój w strukturze firmy
- Dobrą i wspierającą atmosferę
Oferta dotyczy pracy stałej. Zainteresowane osoby zapraszamy do wysłania aplikacji.
Numer referencyjny: APZ/04/2018/PZN
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.