Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Jesteśmy polską firmą zajmującą się realizacją projektów rekrutacyjnych dla klientów z całej Polski. Wyróżnia nas troska o dobro każdego pracownika, dlatego zapewniamy kompleksową opiekę pracownikom tymczasowym, a własnym możliwość rozwoju kompetencji miękkich i specjalistycznych.
Dodatkowo, podjęcie pracy stacjonarnej w naszej firmie ułatwia kompleksowe wdrożenie na stanowisko pracy, jasny podział zadań i obowiązków oraz system wypracowanych procedur i standardów. Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Sprawdź czy odnajdziesz się na stanowisku asystenta/ki księgowej/go.
Proponujemy Ci pracę, w ramach której będziesz:
- pomagał przy wprowadzaniu dokumentów do systemu księgowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi zasadami firmy,
- pomagał weryfikować, kontrolować oraz uzgadniać konta księgowe,
- pomagał w księgowaniu wyciągów bankowych,
- brał udział w procesie zamykania miesiąca i roku,
- uzgadniał rozliczenia z kontrahentami,
- uczestniczył w bieżących pracach księgowych działu.
W realizacji obowiązków wspierać Cię będą współpracownicy, zdradzimy jeszcze, że po dołączeniu do naszego zespołu będziesz brał udział w imprezach integracyjnych i korzystał z pakietu benefitów pozapłacowych, w tym kart MultiSport i kursów językowych.
Oferujemy
- umowę o pracę na pełny etat,
- zapewnione narzędzie niezbędne do pracy,
- stabilne zatrudnienie w firmie nastawionej na rozwój i współpracę międzynarodową, która działa na rynku od 2016 roku,
- dobrą atmosferę w zespole nastawionym na współpracę i wsparcie,
- przygotowanie do realizacji
powierzonych obowiązków, w tym usystematyzowane i jasno określone
oczekiwania (karta opisu stanowiska pracy, zbiór procedur i standardów) - firmowe imprezy integracyjne i pakiet benefitów pozapłacowych, w tym dofinansowanie do kart MultiSport oraz kursów językowych,
- wynagrodzenie zgodne z wewnętrznym systemem wynagradzania i premiowania oraz ścieżką awansu.
- wykształcenie minimum średnie (preferowane ekonomiczne lub administracyjne),
- co najmniej 2 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- chęć przyuczenia się do zawodu księgowego,
- praktyczna znajomość Excel oraz Word,
- otwartość na nowe wyzwania, wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja,
- pro-aktywna postawa oraz inicjatywa w działaniu,
- rzetelność, odpowiedzialność, dokładność, skrupulatność, punktualność oraz dyskrecja.
Znasz program Comarch Optima? Z pewnością to docenimy!