HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Asystent/ka Kontrolera Należności
Miejsce pracy: 02-670 WarszawaZakres obowiązków
Przygotowywanie wezwań do zapłaty;
Uzgadnianie sald z Klientami;
Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby windykacji zewnętrznej i postępowań sądowych;
Sporządzanie / uzupełnianie zestawień i raportów oraz prezentacji dot. należności;
Kontakt z osobami odpowiedzialnymi za należności w poszczególnych oddziałach firmy;
Proaktywne wsparcie kontrolera należności
Wymagamy:
Sprawna obsługa komputera (MS Office – w szczególności Excel, Power Point);
Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność;
Odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i pod presją czasu;
Łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność prowadzenia rozmów z Klientami;
Wysoka kultura osobista;
Gotowość i chęć uczenia się;
Doświadczenie w pracy w księgowości lub windykacji należności oraz/lub telefonicznej obsłudze klienta (będzie dodatkowym atutem)
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie (początkowo na okres 6 miesięcy);
Pewną stawkę godzinową;
Praca w pełnym wymiarze godzin – 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie;
Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.