#

Asystent/ka Kontrolera Należności

HRO Personnel

02-670 Warszawa, mazowieckie

HRO Personnel

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:

Aktualnie szukamy osoby na stanowisko:

Asystent/ka Kontrolera Należności

Miejsce pracy: 02-670 Warszawa

Zakres obowiązków

 

Przygotowywanie wezwań do zapłaty;

Uzgadnianie sald z Klientami;

Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby windykacji zewnętrznej i postępowań sądowych;

Sporządzanie / uzupełnianie zestawień i raportów oraz prezentacji dot. należności;

Kontakt z osobami odpowiedzialnymi za należności w poszczególnych oddziałach firmy;

Proaktywne wsparcie kontrolera należności

 

Wymagamy:

Sprawna obsługa komputera (MS Office – w szczególności Excel, Power Point);

Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność;

Odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i pod presją czasu;

Łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność prowadzenia rozmów z Klientami;

Wysoka kultura osobista;

Gotowość i chęć uczenia się;

Doświadczenie w pracy w księgowości lub windykacji należności oraz/lub telefonicznej obsłudze klienta (będzie dodatkowym atutem)

 

Oferujemy:

Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie (początkowo na okres 6 miesięcy);

Pewną stawkę godzinową;

Praca w pełnym wymiarze godzin – 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie;

Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

 

 

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi