Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/12/2017.

Asystent/ka Działu Personalnego

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka Działu Personalnego
Warszawa
NR REF.: 1092300

Dla naszego Klienta, posiadającego międzynarodowe Centrum Usług Wspólnych w Warszawie, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Asystenta/Asystentki Działu Personalnego lub Rekrutacyjnego.

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie m.in.: zarządzanie bazą danych pracowników, przygotowywanie dokumentów potrzebnych do zawarcia umowy, rozliczanie urlopów i zwolnień, przygotowywanie listy płac. Kontakt z Kandydatem w celu umówienia spotkań, koordynacja procesu rekrutacji.

Od Kandydatów oczekujemy zainteresowania w obszarze administracji personalnej i rekrutacji oraz otwartości na nowe wyzwania, biegłej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1), znajomość języka włoskiego i hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem, podobnie jak pierwsze doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowiskach administracyjnych (praktyki/staże).

Nasz Klient oferuje możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku, stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.

Jeśli jesteś zainteresowany ofertą zachęcamy do przesłania CV w języku angielskim!

Oferta dotyczy pracy w pełnym wymiarze godzin.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/06/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Human Resources
do góry