HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Asystent/ka działu HR
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:
• Poszukiwanie kandydatów metodą bezpośrednią
• Przeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatami
• Wsparcie administracyjne pracy konsultantów
• Przygotowanie i redagowanie ogłoszeń
• Wstępna selekcja aplikacji
• Wprowadzanie CV do bazy danych
Wymagania:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku (staże/praktyki)
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• Chęć rozwoju w dziale HR;
• Wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność budowania relacji;
• Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, kreatywność.
Oferujemy:
• możliwość zdobycia doświadczenia w dziale HR
• możliwość elastycznego grafiku
• współpracę z wysoko wykwalifikowanymi specjalistami, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".