Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Asystent/ka Dyrektora

Miejsce pracy: Radomsko, Piotrków Trybunalski, Bełchatów, Kamieńsk

Zadania:

  • Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Zakładu
  • Organizacja spotkań, wyjazdów i podróży służbowych Dyrektora Zakładu
  • Organizacja delegacji pracowniczych i optymalizacja ich kosztów
  • Koordynacja obiegu faktur w firmie
  • Wsparcie administracyjne dla pracowników oddelegowanych z zagranicy
  • Koordynacja i nadzór nad obiegiem dokumentów, w tym umów z dostawcami zewnętrznymi
  • Pomoc w organizacji i realizacji wydarzeń firmowych
  • Zarzadzanie kasą firmową ( przyjmowanie wpłat i wypłat, sporządzanie dowodów KP i KW)
  • Współpraca w ramach struktur produkcyjnych z innymi działami firmy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
  • Doświadczenie na stanowisku
  • Dobra znajomość (Word, Excel, PowerPoint)
  • Dokładność, rzetelność i sumienność w wykonywaniu pracy
  • Odporność na stres, umiejętność działania pod presją czasu
  • Umiejętności organizacyjne
  • Samodzielności oraz zaangażowania

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • nowe wyzwania
  • atrakcyjny system premiowy


Numer referencyjny: MRL/05/15
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi