Opis stanowiska pracy

Firma logistyczna LTP poszukuje do swojego biura w Bolechowie kandydata na stanowisko

ASYSTENTA/KI DYREKTORA OPERACYJNEGO

 

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:

  • Koordynację, przygotowanie i interpretację raportów i analiz
  • Współpracę z Zarządem w zakresie identyfikacji najważniejszych zagadnień związanych z Grupą
  • Tworzenie raportów miesięcznych poszczególnych działów
  • Prawidłowy obieg oraz prowadzenie rejestru informacji i dokumentów w biurze
  • Wykonywanie prac administracyjnych
  • Kompletowanie i przesyłanie dokumentów kadrowych do firmy zewnętrznej

 

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Samodzielne stanowisko pracy wyposażone w niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju
  • Pracę w godzinach od 8 do 16
  • Rozwój kompetencji miękkich: współpraca, zarządzanie czasem, przedsiębiorczości w działaniu
  • Interesujące wyzwania zawodowe

 

Od kandydata oczekujemy:

  • Wykształcenia minimum średniego
  • Komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole
  • Umiejętności pracy pod presją czasu
  • Samodzielności w podejmowaniu decyzji
  • Wysokiej motywacji wewnętrznej do realizacji wyznaczonych celów
  • Mile widziane min. 2-letnie doświadczenie w Dziale Controllingu lub na stanowisku Asystenta
  • Świetnej organizacji pracy własnej
  • Praktycznej, biegłej znajomości pakietu MS Excel
  • Czynnego prawa jazdy kat. B

Prezentacja firmy

Firma branży logistycznej

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Analityka, Praca Logistyka, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi