#

Asystent/-ka ds. wynajmu

Abacus Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Sieciowa Wypożyczalnia Samochodów oraz Motocykli Abacus Sp. z .o.o. poszukuje osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku: Asystent/-ka ds. wynajmu:

 

Zakres obowiązków:

  • obsługa klientów wypożyczalni
  • administracja praca biura
  • budowanie pozytywnych relacji z klientami i wzmacnianie wizerunku firmy na rynku
  • dbanie o wysoki standard i jakość usług
  • pomoc w realizowaniu planów sprzedaży i wytyczonych zadań
  • rozwijanie współpracy z klientami oraz pozyskiwanie nowych

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane handlowe/ techniczne)
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny
  • wysokie zdolności negocjacyjne i interpersonalne
  • zainteresowanie branżą motoryzacyjną
  • wysoka kultura osobista i sumienność
  • samodzielność i doskonała organizacja pracy
  • kreatywność i zaangażowanie
  • odporność na stres
  • prawo jazdy kat B, kat A będzie dodatkowym atutem
  • język angielski w stopniu komunikatywnym
  • znajomość pakietu MS Office

 

Oferujemy:

  • pracę w znanej i rozwijającej się firmie
  • przyjazną atmosferę
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • narzędzia niezbędne do wykonywania zadań

 

Osoby zainteresowane podjęciem pracy na stanowisku Asystent ds. wynajmu proszone są o wysłanie CV ze zdjęciem oraz o umieszczenie w CV następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Abacus Sp. z .o.o. w Krakowie przy ulicy Zakopiańskiej 58b dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

Oferty przesłane bez klauzuli nie będą rozpatrywane.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Prezentacja firmy

Sieciowa wypożyczalnia samochodów. Wynajem pojazdów osobowych i d... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi