Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/08/2018.

Asystent/ka ds. sprzedaży i administracji

Warszawa, mazowieckie

Dekra Praca Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Opis Stanowiska:

• sprzedaż i promowanie usług firmy poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami (nie jest to call center)

• przygotowywanie ofert dla klientów

• utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów i partnerów biznesowych

• zarządzanie bazą danych

• realizacja oraz raportowanie wyznaczonych celów zgodnie z harmonogramem

• uczestnictwo w targach, konferencjach, spotkaniach z klientami

 

Wymagania:

• doświadczenie w sprzedaży usług – min. 2 lata

• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

• wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci, studenci ostatniego roku studiów, studenci zaoczni)

• wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów

• znajomość pakietu Microsoft Office (biegła znajomość MS Excel)

• nastawienie na realizację celów

• prawo jazdy kat. B

 

Dodatkowym atutem będzie:

• znajomość branży certyfikacji ISO lub szkoleń

• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta

• doświadczenie w obsłudze baz CRM

 

Oferujemy:

• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze

• pracę od poniedziałku do piątku

• prywatną opiekę medyczną, benefity pracownicze

• wynagrodzenie zasadnicze oraz premię uzależnioną od wyników sprzedaży

• możliwość rozwoju zawodowego

• pracę w stabilnej organizacji, w młodym i kreatywnym zespole

 

Wymagania

Wymagania:

 

• doświadczenie w sprzedaży usług – min. 2 lata

 

• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

 

• wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci, studenci ostatniego roku studiów, studenci zaoczni)

 

• wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów

 

• znajomość pakietu Microsoft Office (biegła znajomość MS Excel)

 

• nastawienie na realizację celów

 

• prawo jazdy kat. B

 

 

Dodatkowym atutem będzie:

 

• znajomość branży certyfikacji ISO lub szkoleń

 

• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta

 

• doświadczenie w obsłudze baz CRM

Prezentacja firmy

DEKRA Praca Sp. z o.o. jest częścią niemieckiej firmy DEKRA AG, która obecnie działa w ponad... 20 krajach, zatrudniając łącznie ponad 17.000 pracowników.
DEKRA Praca Sp. z o.o należy do Dekra Arbeit GmbH z siedzibą w Stuttgarcie – jednego z liderów na międzynarodowym rynku HR posiadając 112 oddziałów działających na terenie Europy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry