Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2017.

Asystent/ka ds. obsługi klienta w języku angielskim

Warszawa, mazowieckie

LeasingTeam Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref.: 0014165
Rodzaj pracy: Praca stała

Zakres obowiązków:

  • Telefonicznie udzielanie informacji w języku angielskim,
  • Utrzymywanie relacji z Klientami,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1),
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pakiet benefitów korporacyjnych,
  • Pracę w godzinach: 5:00-13:00, w przyjaznej atmosferze,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia.

Prezentacja firmy

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z... polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry