Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/11/2017.

Asystent/ka ds. HR i administracji

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka ds. HR i administracji
Warszawa
NR REF.: 1094810

Dla naszego Klienta, firmy działającej w sektorze energetycznym, poszukujemy osoby, na stanowisko Asystenta/tki ds. HR i administracji.

Twoje następne stanowisko:

Osoba zatrudniona na stanowisku, będzie odpowiedzialna za realizację zadań z obszaru wsparcia w projektach z zakresu „twardego i miękkiego” HR w kilkuosobowym zespole administracyjnym. Do kluczowych zadań na tym stanowisku, będzie należało: koordynowanie obiegu dokumentów kadrowych i płacowych, ewidencjonowanie czasu pracy, wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego, współpracę z zewnętrzną firmą obsługującą kardy i płace, zapewnianie bieżącego wsparcia w projektach szkoleniowych i rekrutacyjnych.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Od Kandydatów oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny) i minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku, a także dobrej znajomości programu Excel oraz wykształcenia wyższego. Mile widziane jest również doświadczenie w obsłudze klienta, a także znajomość prawa pracy. Poszukujemy osób komunikatywnych i zaangażowanych, wiążących swoją przyszłość zawodową z zarzadzaniem zasobami ludzkimi.

Nasz Klient oferuje: pracę w renomowanej organizacji o zasięgu międzynarodowym, stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie oraz system benefitów, a także udział w ciekawych projektach w obszarze HR oraz możliwości rozwoju w strukturach firmy.

Co powinieneś zrobić?

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Human Resources
do góry