Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/ka ds. administracyjno - handlowych (zastępstwo)
Miejsce pracy: Poznań
Twoje przyszłe wyzwania na tym stanowisku:
sporządzanie zestawień, raportów sprzedaży oraz prezentacji,
organizacja pracy i administracji oddziału firmy,
nadzór nad obiegiem dokumentów, archiwizacja umów,
kontakty z klientami przez telefon (zbieranie i dalsze przekazywanie informacji, wyjaśnianie spraw)
współpraca z handlowcami i innymi działami wewnątrz firmy.
Umiejętności, których poszukujemy:
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie funkcji programu Excel (warunek konieczny),
znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym w mowie i piśmie (minimum poziom B2),
umiejętności komunikacyjne i współpracy zespołowej,
zdolności organizacyjne,
dokładność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Oferujemy:
umowę o pracę na zastępstwo (ok. 6 m-cy, z opcją przedłużenia),
pracę w biurze w godzinach 8-16,
pracę od poniedziałku do piątku,
pracę w zgranym zespole,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.
Numer referencyjny: AAH/02/2019/PZN
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?