Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/04/2019.

Asystent/ka ds. administracji

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Asystent/ka ds. administracji
Warszawa
NR REF.: 1118221

Dla naszego Klienta z branży farmaceutycznej, do działu Facility Management poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka ds. administracji

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za wsparcie firmymiędzy innymi w dystrybucji codziennej korespondencji/przesyłek kurierskich oraz organizacji przestrzeni biurowej, np. zamówienia artykułów biurowych. Dodatkową osoba będzie wspierała proces zarządzania systemami bezpieczeństwa - wydawanie identyfikatorów.

Na tym stanowisku bardzo dobrze sprawdzą się osoby aktywne, zorganizowanei lubiące zarządzać różnorodnymi działaniami. Poszukujemy Kandydatów komunikatywnych i otwartych, a także odpowiedzialnych za powierzone zadania.Wymagamy znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.

Oferujemy zdobycie profesjonalnego doświadczenia w międzynarodowym środowisku oraz zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres 1 miesiąca.

Lokalizacja: Mokotów

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry