Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/09/2018.

Asystent/ka ds. administracji

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie działu administracji w codziennych obowiązkach
  • Tworzenie raportów i zestawień w programie Excel oraz prezentacji w Power Point
  • Obsługa recepcji (odbieranie telefonów, maili, obsługa gości)
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów
  • Skanowanie dokumentów i umieszczanie skanów w systemie
  • Wprowadzanie danych do systemu, aktualizowanie danych

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej lub na recepcji
  • Dobra znajomość programów MS Office (Excel - tabele przestawne, wyszukaj pionowo oraz Power Point)
  • Znajomość języka angielskiego - poziom B1
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność

Oferujemy:

  • Umowa o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco Poland
  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
  • Praca w pełnym etacie od poniedziałku do piątku (godziny 8-16 / 9-17)
  • Zatrudnienie od zaraz do końca roku
  • Wysoki standard pracy w przyjaznym środowisku
  • Lokalizacja: Targówek


Numer referencyjny: AAD/WA2/082018/A3/MD

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa
Zapisz ofertę
do góry